26 juni 2012

Sommaren går i rasande fart


Lilltrollet har fyllt 3 år  och det har firats i flera omgångar med släkt och vänner. Nu har hon äntligen sommarlov från dagis och får ha långa sovmorgnar. Jag som själv har 3 veckor kvar till semestern är lite lätt avundsjuk..


På Tornskär bygger männen lego modell större. En välbehövlig bastu + tvättrum plus "stugdel" med litet kök. Det blir så fint och utsikten åt alla håll är fantastisk!

Jag trodde aldrig att jag skulle köpa mig själv ett par fotbollsskor, men nu har även jag drabbats och börjat spela på "gamla dar". Oj vad roligt vi har det på våra träningar. Lättsamt, svettigt och fantastiskt kul!

3 veckor kvar - sen är det min tur att sova länge på morgnarna! :)

1 kommentar:

Åsa sa...

3 veckor för oss också, den 13:e landar vi i Vasa. Hääärligt.